Fórum

hasznos könyvek

Fórum profilkép
Joleszemhu
2016-06-06 18:17

Sziasztok!

 

ti milyen könyveket olvastok a diéta/táplálkozás témában, amik jók is? :)

 

hihetetlen mennyiségű könyv van, de nagyon kevés a jó..

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1757
Fórum profilkép
krisztinahajnalka
2016-06-06 19:31

Szia,

az egyik kedvencem:Lukàcs Liza :az éhes lélek gyogyitàsa

yo yo diéta szindroma ,a szerzö Doreen Virtue

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1865
Fórum profilkép
Gólyaneni
2016-08-01 17:00

Szia! Pados Gyula könyveit ajánlanám. Több kötete is megjelent már, a teljesség igénye nélkül egypár: "Elhízás- fogyókúra", "Az elhízás kezelése" vagy a "Tudatos fogyás". A szerző orvos, egyetemi docenns, évtizedek tapasztalatával rendelkező táplálkozás tudós. Könyvei közérthetőek, szenzációhajhászástól mentesek.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1900
Fórum profilkép
atomik
2016-09-03 09:20

Minden az agyban dől el, ezért ajánlom a GABONA AGY című könyvet, Dr David Perlmutter neurológus táplálkozáskutató professzor írásából. 2013 évben adta ki, tehát a legújjabb kutatások alapján íródott. Idézek Szendi Gábor-tól amit írt a könyvről "Ez a könyv tetszik vagy sem-egy újabb repedést ütött a nyugati táplálkozás piramisán." Mindig érdekelt a téma véletlenül jutottam hozzá, mert ajándékba kaptam a lányaimtól az 54. születésnapomra. A könyv teljesen megváltoztatta a gondolkodásomat táplálkozás témában. Újra elkezdtem sportolni. teljesen normális, hogy pár hónap alatt öt kilót fogytam, pocakos emberből izmos fitt testet építek. Így hív a családom a "gyúrós nagypapa" mivel háro unokám van. Remélem példát mutatok nekik!

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

hasznos könyvek

hasznos könyvek Fórum téma: hasznos könyvek

hasznos könyvek Az ingadózó vércukorszint az elhízás mellett számos egészségügyi probléma forrása is többek között szív és érrendszeri megbetegedéseké, valamint a cukorbetegségé is. A GI diéta szabályai A glikémiás indexen alapuló diéta lényege, hogy az étrendünket minél nagyobb részben az alacsony glikémiás indexű (0-55) élelmiszerekből állítsuk össze. A közepes glikémiás indexű (56-69) élelmiszerek fogyasztása csak mértékkel engedélyezett, míg a magas glikémiás indexű (70-100) csoportba tartozó élelmiszereket lehetőleg kerülni kell a diéta során. A GI diétás étrend egyenletes vércukor szintet okoz, így sosem tör ránk farkas étvágy, az édesség utáni vágy is rövid időn belül megszűnik, és az étkezésünket könnyen ellenőrzésünk alatt tudjuk tartani.