Fórum

kérdés

Fórum profilkép
eva23
2016-08-28 18:31

Sziasztok!

 

Nem tudom, hogy csak nálam probléma-e, de ha azt állítom be, hogy az aktivitással növekedjen a limit, akkor a kalória, fehérje, zsír növekszik, de a ch csökken. Júliusban még az is növekedett, de azóta nem.

 

Köszi a választ!

Éva

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1895
Fórum profilkép
admin
2016-08-28 20:55

Szia!

 

Köszi, hogy jelezted! Tegnap frissítettük a napló limit számítási részét és kicsit pontosabb és "szigorúbb" lett. Még újra átnézzük a napokban, hogy ha szükséges, akkor változtassunk rajta.

 

Amit észleltél jelenséget az azért van, mert a beállításaid szerint egyedileg állítottad be a napi energiaértéket is, ami kevesebb mint, ami az általad beállított fehérje+zsír+szénhidrát értékekből adódna, így az aktivitás figyelembevételekor a naplónak ezt valahogy korrigálnia kell.

 

Ha az egyedi limit beállításkor csak a fehérje, zsír, szénhidrát értékeket adod meg és az energia mezőt üresen hagyod, akkor a napló kiszámolja a hozzátartozó megfelelő energiaértéket is, és nem fogsz ilyet tapasztalni.

 

Azért ellenőrizzük ezt is a napokban, és ha szükséges ezen is változtatunk. A napló egyébként úgy van beállítva, ha valahol esetleg korrekció mindenképp szükséges, azt inkább a szénhidrát csökkentésével éri el, mert az emeberek többségénél általában úgy is a túlzott szénhidrát fogyasztás a fő gond.

 

Szép estét!

 

Üdv,

 

Admin

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1897
Fórum profilkép
eva23
2016-08-28 22:34

Köszönöm a gyors választ :D

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

kérdés

kérdés Fórum téma: kérdés

kérdés A glikémiás indexen alapuló diéta lényege, hogy az étrendünket minél nagyobb részben az alacsony glikémiás indexű (0-55) élelmiszerekből állítsuk össze. A közepes glikémiás indexű (56-69) élelmiszerek fogyasztása csak mértékkel engedélyezett, míg a magas glikémiás indexű (70-100) csoportba tartozó élelmiszereket lehetőleg kerülni kell a diéta során. A GI diétás étrend egyenletes vércukor szintet okoz, így sosem tör ránk farkas étvágy, az édesség utáni vágy is rövid időn belül megszűnik, és az étkezésünket könnyen ellenőrzésünk alatt tudjuk tartani. A GI diétát rendszeres sporttevékenységgel támogatva, bárki hamar megszabadulhat súlyfeleslegétől és az életét egészségesebb mederbe terelheti. A GI diéta azért jó mert nem csak egy átmeneti fogyókúrás cél elérésének hatékony módszere, hanem a mindennapi étkezési szokásaink részévé is tehetjük, így biztosítva súlyunk szinten tartását.