Fórum

Mikor kezdted? Hol tartasz?

Fórum profilkép
Gólyaneni
2017-01-12 18:38

Sziasztok!

Nagyon szeretem a kalóriagurut, sokat segít a diétázás kivitelezésében. Kíváncsi lennék, hogy kinek hány kilótól sikerült megszabadulnia amióta használja az oldalt. Én 7 hét alatt 5 kilóval lettem kevesebb.

Üdv: Gólyanéni

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2359
Fórum profilkép
Gólyaneni
2018-03-24 08:22

Sziasztok! Egy kis biztatás:

2016. november 22-én kezdtem a fogyókúrát, ami azóta életmódváltássá alakult. Általában napi 1500 kalóriát fogyasztottam, pontosan mérve mindent. Egy év alatt értem a kitűzött célomhoz.Először macerásnak tűnt így főzni, de hamar belelendültem. Az oldal használatával jóval egyszerűbb ez, mintha csak füzetbe vezetném. Szépen megindultak a kilók lefelé. 2017. februárjától a diéta mellé mozgás is társult. A kívánt célt egy év alatt elértem, de azóta is rendszeresen mozgok. Ugyan a pontos kalóriaszámlálást abbahagytam, de az egy év elég volt arra, hogy már fejben is tudjam követni az elfogyasztott ételekhez tartozó értékeket. Voltak hullámvölgyek, de biztatást adott, ha a statisztikai táblázatból kikerestem a már elért eredményt. Nem azt néztem,hogy 1-1 hét alatt mennyit mozdult a súlyom, hanem a kiindulópont volt a mérvadó. Ez mindig negatívon állt.

Voltak sajátmagamnak összeállított "aranyszabályaim", amiket igyekeztem betartani.Erről majd később.

Most a cél a súlyom tartása, mely hónapok óta kis ingadozással állandó. 

Mindenkinek kitartást és pozítiv szemléletet kívánok! 

Gólyanéni

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2363
Fórum profilkép
duciandi51
2018-04-02 21:02

Sziasztok! Én ma kezdtem, de nem vagyok kezdő fogyókúrázó. - 30 kg a célom. Legalább. Megpróbálok 1500 kalória körül enni, illetve esténként mozogni is. A szobakerékpáron simán letekerem a 600 kalóriát, illetve elliptikus trénerrel is mozgok olykor. Remélem, hogy kitartó leszek. Tudom, hogy rajtam múlik, meg hogy fejben dől el, de azért olykor a gyomrom is beleszól ám!

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

Mikor kezdted? Hol tartasz?

Mikor kezdted? Hol tartasz? Fórum téma: Mikor kezdted? Hol tartasz?

Mikor kezdted? Hol tartasz? Az átlagos életvitelt folytató ember számára a modern táplálkozástudományi ajánlások a 15% fehérje, 30% zsír és 55% szénhidrát fogyasztást javasolják, de az aktív sporttevékenységet folytatók szükségletei ettől általában jelentősen eltérnek. A pontos tápanyag mennyiségeket a Kalória kalkulátor segítségével határozhatja meg. A fogyókúra alatt fogyasszon megfelelő mennyiségű fehérjét, hogy a fogyókúra minél kevesebb izomveszteséggel járjon és elsősorban a testzsírja csökkenjen. A fehérjét elsősorban baromfi hússal és hallal biztosíthatja a szervezete számára a legegészségesebb módon. A zsír esetében az a jó, ha a zsír minél nagyobb részét az egyszeresen és töbszörösen telítettlen zsírsavak teszik ki, amik igen hasznosak a szervezet számára.