Kalóriatáblázat - Édességek és ropogtatnivalók

ÉDESSÉGEK ÉS ROPOGTATNIVALÓK(Adatok 100 grammra)EnergiakcalFehérjegrammZsírgrammSzénhidrátgrammGI
Babapiskóta3808.04.078.0
Chips (burgonya)5367.034.648.154
Chips (tortilla)5037.823.460.052
Cukorkák3730.03.485.9
Drazsék4482.012.081.7
Édes aprósütemények4916.424.560.2
Édeskeksz4836.321.066.0
Étcsokoládé (45-59% kakaótartalmú)5464.931.354.2
Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú)5796.138.344.4
Étcsokoládé (70-85% kakaótartalmú)5987.842.635.023
Extrudált kukoricapehely5105.826.961.887
Fehércsokoládé5395.932.159.044
Főzőcsokoládé5546.038.042.0
Gumicukor3364.30.176.0
Halva53015.035.047.0
Háztartási keksz4307.08.979.5
Linzer4295.221.354.1
Mályvacukor3181.80.281.2
Marcipánmassza4498.120.056.0
Medvecukor3385.00.677.0
Mézespuszedli3687.12.079.8
Mirelit gesztenyemassza2002.01.844.1
Mogyorókrém5415.429.756.833
Mogyoróvaj59822.251.417.314
Nápolyi5116.328.055.0
Parány5015.130.850.8
Perec37311.04.171.0
Popcorn38712.94.563.372
Rágógumi3600.00.394.3
Ropi37411.03.772.0
Sajtostallér38913.08.362.0
Tejcsokoládé5357.729.756.049
Kalóriatáblázatok
Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Édességek és ropogtatnivalók kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu

Édességek és ropogtatnivalók kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Édességek és ropogtatnivalók kalóriatáblázat. Részletes és pontos, folyamatosan karbantartott kalóriatáblázat.

Édességek és ropogtatnivalók kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu A GI diétát rendszeres sporttevékenységgel támogatva, bárki hamar megszabadulhat súlyfeleslegétől és az életét egészségesebb mederbe terelheti. A GI diéta azért jó mert nem csak egy átmeneti fogyókúrás cél elérésének hatékony módszere, hanem a mindennapi étkezési szokásaink részévé is tehetjük, így biztosítva súlyunk szinten tartását. GI diéta tippek és kivételek A szervezet inzulinérzékenysége a nap folyamán változik. Mivel reggel, ill. a délelőtti időszakban érzékenyebb a szervezet ezért ezen napszakban mindenképpen az alacsony glikémiás indexű élelmiszereket kell fogyasztani, míg a közepes glikémiás indexű élelmiszereket lehetőleg csak a délutáni időszakban.