Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú)

Mennyi az Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír és szénhidát tartalma?

A kalória és tápanyagkalkulátor segítségével könnyen és gyorsan meghatározhatja mennyi az Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalóriatartalma, fehérjetartalma, zsírtartalma és szénhidráttartalma. Az energia és tápanyagértékek átszámításáshoz csak egyszerűen adja meg a kívánt tömeget és válassza ki a mértékegységet, a kalkulátor pedig mindent kiszámít Ön helyett pillanatok alatt. Nem kell többet számolgatnia. A fogyókúra ás diéta mostantól gyerekjáték lesz. Az energia mértékegysége kcal, a fehérje, zsír és szénhidrát mértékegysége pedig gramm.

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) és más ételek esetén is fontos, hogy ügyeljen a mennyiségre. A nap során mindig megfelelő mennyiségű kalóriát, fehérjét, zsírt és szénhidátot fogyasszon. Ha gyakran átlépi az Ön számára szükséges átlagos napi kalóriaértéket, akkor a bevitt plussz kalóriák zsírként fognak lerakódni és lassacskán elhízik. Amennyibe szeretné megtartani jelenlegi súlyát, figyeljen a napi kalóriafogyasztására. A kalória kalkulátor segítségével számolja ki az Ön számára szükséges napi kalóriaértéket és ígyekezzen közel annyit fogyasztani. Amennyiben fogyni szeretne, akkor a napi fogyasztása mindig legyen alacsonyabb ennél az értéknél, így szépen-lassacskán megszabadul a fölös kilóktól.

A glikémiás index fontos jellemzője az élelmiszereknek, ahogy a kalóriatartalmuk és tápanyagmegoszlásuk is. Étkezzen mindig tudatosan, változatosan és minél egészségesebben!

EnergiakcalFehérjegrammZsírgrammSzénhidrátgrammRostgrammCukorgrammNátriumgrammgrammGlikémiás Index - GI
         

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú)

Kalória és tápanyagkalkulátor

Állítsd be az elfogyasztott mennyiséget és mértékegységet!

Energia579 g
Fehérje6.1 g
Zsír38.3 g
Telített22.0 g
Egyszeresen telítettlen11.5 g
Többszörösen telítettlen1.2 g
Szénhidrát44.4 g
Cukor36.7 g
Rost8.0 g
Nátrium10 mg
25 mg
Glikémiás Index

Mást keresel?

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) glikémiás indexe

Az élelmiszer glikémiás indexéről nem áll rendelkezésre pontos, hivatalos adat, de az édességek és ropogtatnivalók glikémiás indexe többnyire a közepes 56-69, valamint a magas 70 feletti tartományba esik, így a vércukorszintet jelentős mértékben emelik. Ha lehet fogyassza az egészségesebb változatokat, melyek például csökkentett cukortartalommal, vagy teljes kiőrlésű liszt felhasználásával készülnek. Csokoládék esetében keresse a keserű, ill. a minél magasabb kakaótartalommal rendelkezőket.

Édességek és ropogtatnivalók kalóriatáblázat

Többet nassoltál a kelleténél? Semmi gond!

Add meg az alábbi adatokat és máris megtudod, meddig tart lemozogni!

Tömeged (kg):
Fölös kalóriák (kcal):
Lépcsőzés
Kocogás
Úszás
Biciklizés
Aerobik
Testépítés
Torna
Séta

Az adatok 100 grammra vonatkoznak. Folyadékok esetén 100 gramm ~1 dl-nek felel meg. A kalóriatáblázatban, ahol az élelmiszer pontos, hivatalos GI (glikémiás index) értéke ismeretlen, de lehetséges volt besorolni alacsony (0-55), közepes (56-69) vagy magas (70-100) GI tartományba, ott a tartomány lett megadva.

Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória és tápanyagkalkulátor. Glikémiás index, cukor, rost, telített és telítettlen zsírtartalma, nátrium és só tartalom.

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe Ha ideje vagy anyagi helyzete nem engedi meg, hogy edzőterembe járjon az sem baj, mert nem kell ahhoz edzőterembe járni, hogy mozogjunk. Otthonunkban és a szabadban is számos mozgásformát művelhetünk hatékonyan, melyel remek alakra tehetünk szert. Otthonában végezhet normál és erősítő tornagyakorlatokat, edzhet kézi súlyzókkal, jógázhat, szobabiciklizhet, vagy kimehet a szabadba biciklizni, sétálni, kocogni. Ha természetközelben lakik gyakrabban elmehet kirándulni, és ha egy úszásra is alkalmas szabadvíz van a lakhelye közelében még rendszeresen úszhat is. Csak néhány ötlet a rengeteg lehetőség közül.