Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú)

Mennyi az Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír és szénhidát tartalma?

A kalória és tápanyagkalkulátor segítségével könnyen és gyorsan meghatározhatja mennyi az Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalóriatartalma, fehérjetartalma, zsírtartalma és szénhidráttartalma. Az energia és tápanyagértékek átszámításáshoz csak egyszerűen adja meg a kívánt tömeget és válassza ki a mértékegységet, a kalkulátor pedig mindent kiszámít Ön helyett pillanatok alatt. Nem kell többet számolgatnia. A fogyókúra ás diéta mostantól gyerekjáték lesz. Az energia mértékegysége kcal, a fehérje, zsír és szénhidrát mértékegysége pedig gramm.

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) és más ételek esetén is fontos, hogy ügyeljen a mennyiségre. A nap során mindig megfelelő mennyiségű kalóriát, fehérjét, zsírt és szénhidátot fogyasszon. Ha gyakran átlépi az Ön számára szükséges átlagos napi kalóriaértéket, akkor a bevitt plussz kalóriák zsírként fognak lerakódni és lassacskán elhízik. Amennyibe szeretné megtartani jelenlegi súlyát, figyeljen a napi kalóriafogyasztására. A kalória kalkulátor segítségével számolja ki az Ön számára szükséges napi kalóriaértéket és ígyekezzen közel annyit fogyasztani. Amennyiben fogyni szeretne, akkor a napi fogyasztása mindig legyen alacsonyabb ennél az értéknél, így szépen-lassacskán megszabadul a fölös kilóktól.

A glikémiás index fontos jellemzője az élelmiszereknek, ahogy a kalóriatartalmuk és tápanyagmegoszlásuk is. Étkezzen mindig tudatosan, változatosan és minél egészségesebben!

EnergiakcalFehérjegrammZsírgrammSzénhidrátgrammRostgrammCukorgrammNátriumgrammgrammGlikémiás Index - GI
         

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú)

Kalória és tápanyagkalkulátor

Állítsd be az elfogyasztott mennyiséget és mértékegységet!

Energia579 g
Fehérje6.1 g
Zsír38.3 g
Telített22.0 g
Egyszeresen telítettlen11.5 g
Többszörösen telítettlen1.2 g
Szénhidrát44.4 g
Cukor36.7 g
Rost8.0 g
Nátrium10 mg
25 mg
Glikémiás Index

Mást keresel?

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) glikémiás indexe

Az élelmiszer glikémiás indexéről nem áll rendelkezésre pontos, hivatalos adat, de az édességek és ropogtatnivalók glikémiás indexe többnyire a közepes 56-69, valamint a magas 70 feletti tartományba esik, így a vércukorszintet jelentős mértékben emelik. Ha lehet fogyassza az egészségesebb változatokat, melyek például csökkentett cukortartalommal, vagy teljes kiőrlésű liszt felhasználásával készülnek. Csokoládék esetében keresse a keserű, ill. a minél magasabb kakaótartalommal rendelkezőket.

Édességek és ropogtatnivalók kalóriatáblázat

Többet nassoltál a kelleténél? Semmi gond!

Add meg az alábbi adatokat és máris megtudod, meddig tart lemozogni!

Tömeged (kg):
Fölös kalóriák (kcal):
Lépcsőzés
Kocogás
Úszás
Biciklizés
Aerobik
Testépítés
Torna
Séta

Az adatok 100 grammra vonatkoznak. Folyadékok esetén 100 gramm ~1 dl-nek felel meg. A kalóriatáblázatban, ahol az élelmiszer pontos, hivatalos GI (glikémiás index) értéke ismeretlen, de lehetséges volt besorolni alacsony (0-55), közepes (56-69) vagy magas (70-100) GI tartományba, ott a tartomány lett megadva.

Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória és tápanyagkalkulátor. Glikémiás index, cukor, rost, telített és telítettlen zsírtartalma, nátrium és só tartalom.

Étcsokoládé (60-69% kakaótartalmú) kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe Csak gondolja át az egészet egy percre és vizsgálja meg reálisan! Még ha sikerül is rálelnie egy olyan gyors fogyást ígérő módszerre, amely valamilyen varázslatos oknál fogva Önnél épp működik, és sikerül leadnia felesleges kilóit, nagyon rövid időn belül mindenképpen visszahízza az egészet ill. jóval többet, ahogy az általában lenni szokott. Mert azzal, hogy lefogyott a dolognak még nincs vége. Az elért eredményeket nyilván meg is szeretné tartani, viszont ehhez helyesen kell étkeznie és rendszeresen kell mozognia, máskülönben a kilók biztosan vissza jönnek. De ha erre korábban sem volt képes ahhoz, hogy lefogyjon, akkor miből gondolja, hogy majd a "csodás" fogyás után képes lesz erre.