Kalóriatáblázat - Gabonatermékek

#374;14.0;6.0;66.0;97#353;16.0;7.0;71.0;97#155;3.0;0.0;33.0;69#378;7.1;0.0;85.0;#320;9.0;2.0;66.0;43#350;9.0;1.4;75.0;43#367;10.0;2.0;75.0;43#368;12.0;2.0;75.0;43#112;2.3;0.8;23.5;55#362;7.5;2.7;76.2;#103;2.0;0.2;22.0;58#354;7.1;0.5;82.6;#83;3.0;0.2;18.5;48#342;12.0;1.0;76.0;48#337;0.6;0.1;83.1;95#370;12.3;1.3;76.3;71#370;12.3;1.3;76.3;71#342;25.0;8.0;42.0;15#342;9.4;1.0;73.4;71#334;0.4;0.1;82.5;95#313;14.9;4.7;51.0;41#321;12.5;1.5;64.0;74#339;11.3;3.3;74.6;48#361;7.9;3.3;77.5;48#357;12.5;1.5;73.0;54#130;2.4;0.2;28.6;64#360;6.6;0.6;79.3;#333;14.4;1.8;64.4;51#341;9.8;1.7;71.3;#92;3.3;0.6;19.9;54#103;2.1;0.0;22.3;96#320;6.0;0.2;72.0;#443;18.0;15.0;59.0;45#350;9.5;3.9;68.8;84#373;10.8;4.3;73.1;84#481;19.0;35.0;19.0;15#349;9.6;3.1;70.2;75#349;0.0;0.0;85.0;95#355;9.6;3.1;70.2;75#370;7.7;0.6;83.0;81#626;27.6;50.0;21.4;0#340;8.5;2.7;70.0;66#364;15.0;1.0;80.0;74#340;13.9;2.6;64.8;74#354;13.0;3.0;80.0;94#402;6.0;0.0;90.0;69#353;1.0;0.0;85.0;95#360;7.0;1.0;79.0;95#349;10.8;1.5;75.4;34#295;8.8;1.7;60.7;64#320;21.0;1.0;53.0;32#358;0.0;0.0;89.0;70#340;0.0;0.0;84.0;70#339;14.0;2.0;73.0;51#146;6.0;0.4;30.7;57#357;14.7;1.0;74.9;#340;15.3;5.5;57.0;55#390;15.0;7.0;66.0;55#378;14.4;6.8;64.3;67#344;10.2;0.9;73.3;70
Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Gabonatermékek kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu

Gabonatermékek kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Gabonatermékek kalóriatáblázat. Az adatok 100 grammra vonatkoznak.

Gabonatermékek kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Gondolja végig mi az a sport, amit szívesen és rendszeresen tudna csinálni, mi az a sport, amit mindig szívesen csinált volna, akár már gyerekkorában is, de eddig nem tette. Álljon neki és csinálja! Ha a súlyfeleslegétől szeretne megszabadulni, célszerű aerob jellegű sportot választania, mert az segíti a leghatékonyabban a zsírégetést, de bármilyen mozgásforma sokat segít. A legfőbb szempont, hogy mozogjon és szívesen csinálja. Aerob jellegű az a mozgásforma, amely a testet komplex módon mozgatja meg és a pulzusszámot hosszú ideig magas szinten tartja.