Kalóriatáblázat - Gyümölcsök és gyümölcskészítmények

#243;0.3;0.0;59.7;#52;0.2;0.1;13.8;38#86;0.3;0.3;20.2;#46;0.1;0.1;11.3;40#50;0.5;0.1;13.1;59#88;0.4;0.2;20.2;#308;0.0;1.3;82.3;#243;0.9;0.3;65.8;29#282;2.4;0.3;75.0;103#249;3.3;0.9;63.8;61#262;1.8;0.6;69.7;#277;3.8;1.2;70.7;#239;3.6;0.7;61.3;#241;3.3;0.5;62.6;31#240;2.1;0.3;63.8;29#296;2.5;0.5;78.4;64#160;2.0;14.6;8.5;#89;1.0;0.3;22.8;52#57;0.4;0.1;15.3;0-55#90;0.4;0.5;20.4;#238;0.2;0.0;58.8;#73;0.6;0.5;18.4;0-55#75;1.5;0.6;17.7;0-55#29;1.1;0.3;9.3;0-55#22;0.3;0.2;6.9;0-55#32;1.2;0.0;7.6;65#64;1.0;0.2;16.0;22#85;0.6;0.2;19.8;#246;0.0;0.0;60.0;#31;1.0;0.3;6.7;0-55#162;1.6;0.3;38.2;#237;0.5;0.0;58.0;#117;1.0;0.0;29.0;#70;0.5;0.2;18.5;50#147;1.4;5.3;27.0;#44;0.8;0.5;10.1;0-55#32;0.6;0.3;7.6;40#77;0.6;0.2;18.1;#237;0.4;0.0;58.2;51#55;0.9;0.6;12.9;#57;0.7;0.3;14.4;40#63;1.4;0.4;15.3;0-55#74;0.7;0.3;19.1;#30;0.6;0.1;7.5;72#83;1.6;1.1;18.7;67#33;0.6;0.1;8.4;25#42;0.7;0.1;10.6;25#39;0.5;0.1;9.2;48#39;0.5;0.1;9.2;48#68;2.5;0.9;14.3;32#79;1.2;0.2;20.2;#48;1.4;0.3;11.1;57#104;1.0;0.2;27.1;#61;1.1;0.5;14.6;53#47;0.8;0.1;12.0;42#354;3.3;33.4;15.2;#230;2.2;23.8;5.5;#660;6.8;64.5;23.6;#58;0.3;0.1;15.4;38#97;0.3;0.0;23.7;43#71;1.8;0.8;15.9;42#66;0.8;0.4;15.2;70#30;0.7;0.2;10.5;0-55#60;1.3;0.1;15.1;0-55#47;0.4;0.2;12.1;55#52;1.2;0.6;11.9;26#259;0.5;0.0;63.3;#53;0.8;0.3;13.3;42#60;0.8;0.3;14.9;51#97;2.2;0.7;23.3;30#296;2.5;0.5;78.4;64#50;1.0;0.3;12.1;22#90;0.6;0.2;20.8;#288;0.4;0.0;70.3;#47;0.7;0.1;11.7;42#246;0.3;0.0;66.3;48#45;0.7;0.2;10.4;52#47;0.4;0.2;12.1;55#44;1.0;0.3;10.5;43#39;0.9;0.2;9.5;42#88;0.5;0.0;21.2;62#295;0.0;0.0;71.0;#44;0.6;0.0;11.5;#43;0.4;1.2;10.8;59#97;2.2;0.7;23.3;30#56;1.4;0.2;13.8;0-55#38;0.7;0.0;9.6;42#251;0.2;0.0;61.6;#61;0.8;0.0;13.5;39#48;1.4;0.3;11.1;57#75;0.5;0.1;17.0;64#263;0.4;0.0;64.5;55#34;0.8;0.1;8.1;65#62;1.0;0.0;14.0;0-55#32;0.6;0.3;7.6;40#43;1.3;0.4;9.6;35#243;0.5;0.4;58.7;#46;0.7;0.2;11.4;39#90;0.4;0.0;21.9;#227;1.3;0.0;54.0;#69;0.7;0.1;18.1;46#55;0.2;0.0;12.2;#33;1.6;0.0;7.5;#53;0.8;0.3;13.3;#46;0.3;0.1;12.2;40
Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Gyümölcsök és gyümölcskészítmények kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu

Gyümölcsök és gyümölcskészítmények kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Gyümölcsök és gyümölcskészítmények kalóriatáblázat. Az adatok 100 grammra vonatkoznak.

Gyümölcsök és gyümölcskészítmények kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu A fogyás egyszerű, ha megértjük az emberi szervezet működését. Ha koplalunk, akkor a szervezet azonnal "riadót" fúj, az anyagcseréjét lelassítja és "raktározási üzemmódra" kapcsol. Bár ilyenkor nagyon keveset eszünk mégsem fogyunk, és amint többet kezd el enni, azt mind beépíti a szervezetbe. Tehát a koplalás végső következménye a hízás, mely hibába szinte minden fogyókúrázó biztos, hogy bele esett már egyszer-kétszer. A lényeg, hogy nem szabad koplalni, hogy az anyagcserénk gyors maradjon és az elfogyasztott ételt ne beépítse a szervezet, hanem felhasználja.