Kalóriatáblázat - Halak és tenger gyümölcsei

HALAK ÉS TENGER GYÜMÖLCSEI(Adatok 100 grammra)EnergiakcalFehérjegrammZsírgrammSzénhidrátgrammGI
Abalone kagyló10517.10.86.00
Ajóka13120.44.80.00
Amerikai alóza19716.913.80.00
Angolna18418.411.70.00
Cápa13021.04.50.00
Csattogóhal10020.51.30.00
Csuka8819.30.70.00
Dungeness rák8617.41.00.70
Édesvízi rák7715.90.90.00
Éticsiga9016.11.42.00
Farkashal9617.52.40.00
Fésűkagyló6912.10.53.20
Garnélarák8520.10.50.00
Harcsa9516.42.80.00
Hering15818.09.00.00
Homár7716.50.80.00
Kagyló8614.60.93.50
Kardhal14419.76.70.00
Kaviár (fekete, vörös)26424.617.94.00
Kék rák8718.11.10.00
Királyrák9018.51.20.00
Lazac13122.34.70.00
Lepényhal7012.41.90.00
Makrahal8518.50.70.00
Makréla20518.613.90.00
Nagy maréna13419.15.90.00
Óriás laposhal11620.52.91.80
Oriás rombuszhal9516.13.00.00
Osztriga819.52.35.00
Ördöghal9711.75.30.00
Pisztráng11021.22.70.00
Polip8214.91.02.20
Pompano hal16418.59.50.00
Ponty12717.85.60.00
Sügér9119.40.90.00
Szardínia (konzerv, olajos)20824.611.50.00
Szardínia (konzerv, paradicsomos)18520.910.50.40
Tilápia9620.11.70.00
Tintahal9215.61.43.10
Tokhal10516.14.00.00
Tonhal14423.34.90.00
Tőkehal7217.50.20.00
Vajhal14617.38.00.00
Kalóriatáblázatok
Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu

Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat. Részletes és pontos, folyamatosan karbantartott kalóriatáblázat.

Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu A lényeg, hogy nem szabad koplalni, hogy az anyagcserénk gyors maradjon és az elfogyasztott ételt ne beépítse a szervezet, hanem felhasználja. A fogyáshoz azonban még is csökkentenünk kell a napi bevitt kalóriamennyiséget de úgy, hogy közben az anyagcserénk gyors maradjon. Ezt úgy érhetjük el, hogy a napi bevitt kalóriamennyiséget csak kis mértékben csökkentjük és a fogyáshoz szükséges kalóriadeficit másik felét valamilyen sporttevékenység végzésével biztosítjuk. Bármilyen sporttevékenység megfelel, amihez kedvet érez és már alkalmanként 30-60 perc is sokat segít, de a leginkább hatékony segítőtársak az aerob jellegű sportok. Futhat, biciklizhet, úszhat, ugrókötelezhet, aerobikozhat vagy akár eljárhat barátaival focizni vagy bármilyen egyéb labdajátékot játszani.