Kalóriatáblázat - Halak és tenger gyümölcsei

#105;17.1;0.8;6.0;0#131;20.4;4.8;0.0;0#197;16.9;13.8;0.0;0#184;18.4;11.7;0.0;0#119;17.5;4.9;0.0;0#130;21.0;4.5;0.0;0#100;20.5;1.3;0.0;0#88;19.3;0.7;0.0;0#86;17.4;1.0;0.7;0#96;17.5;2.4;0.0;0#69;12.1;0.5;3.2;0#104;16.7;3.6;0.0;0#71;13.6;1.0;0.9;0#95;16.4;2.8;0.0;0#158;18.0;9.0;0.0;0#77;16.5;0.8;0.0;0#144;19.7;6.7;0.0;0#264;24.6;17.9;4.0;0#86;11.9;2.2;3.7;0#87;18.1;1.1;0.0;0#84;18.3;0.6;0.0;0#137;23.8;0.4;7.8;0#179;19.9;10.4;0.0;0#70;12.4;1.9;0.0;0#85;18.5;0.7;0.0;0#205;18.6;13.9;0.0;0#90;19.3;0.8;0.0;0#134;19.1;5.9;0.0;0#91;18.6;1.3;0.0;0#95;16.1;3.0;0.0;0#51;5.7;1.7;2.7;0#119;20.5;3.5;0.0;0#82;14.9;1.0;2.2;0#164;18.5;9.5;0.0;0#127;17.8;5.6;0.0;0#114;18.9;3.7;0.0;0#208;24.6;11.5;0.0;0#185;20.9;10.5;0.5;0#96;20.1;1.7;0.0;0#92;15.6;1.4;3.1;0#105;16.1;4.0;0.0;0#144;23.3;4.9;0.0;0#74;16.3;0.5;0.0;0#146;17.3;8.0;0.0;0#79;15.3;1.5;0.0;0
Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu

Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat. Az adatok 100 grammra vonatkoznak.

Halak és tenger gyümölcsei kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu A GI diéta azért jó mert nem csak egy átmeneti fogyókúrás cél elérésének hatékony módszere, hanem a mindennapi étkezési szokásaink részévé is tehetjük, így biztosítva súlyunk szinten tartását. GI diéta tippek és kivételek A szervezet inzulinérzékenysége a nap folyamán változik. Mivel reggel, ill. a délelőtti időszakban érzékenyebb a szervezet ezért ezen napszakban mindenképpen az alacsony glikémiás indexű élelmiszereket kell fogyasztani, míg a közepes glikémiás indexű élelmiszereket lehetőleg csak a délutáni időszakban. A GI diéta szabálya az, hogy az alacsony glikémiás indexű ételeket kell előnyben részesíteni.