Kalóriatáblázat - Sertés

SERTÉS(Adatok 100 grammra)EnergiakcalFehérjegrammZsírgrammSzénhidrátgrammGI
Sertés hasaalja5189.353.00.00
Sertésborda14020.85.60.00
Sertéscomb13620.55.40.00
Sertésfarok37817.833.50.00
Sertésfül23422.515.10.60
Sertésgyomor15916.910.10.00
Sertéshús (közepesen zsíros)21818.016.00.40
Sertéshús (sovány)12121.14.00.20
Sertéshús (zsíros)26316.921.20.00
Sertéskaraj (hosszú karaj)15521.66.90.00
Sertéskaraj (rövid karaj)13322.54.10.00
Sertésláb14011.610.00.00
Sertéslapocka14819.67.10.00
Sertéslép10017.92.60.00
Sertésmáj13421.43.72.50
Sertésnyelv22516.317.20.00
Sertéspofa6556.369.60.00
Sertéssonka14722.35.70.10
Sertéstarja13218.75.70.00
Sertéstoka6556.469.60.00
Sertéstüdő8514.12.70.00
Sertésvelő12710.39.20.00
Sertésvese10016.53.30.00
Sertészsír6329.365.70.00
Sertésszalonna41712.639.71.30
Sertésszív11817.34.41.30
Sertésszűz12020.73.50.00
Kalóriatáblázatok
Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Sertés kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu

Sertés kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Sertés kalóriatáblázat. Részletes és pontos, folyamatosan karbantartott kalóriatáblázat.

Sertés kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Persze ez nem mehet a végtelenségig, így egy idő után a zsír is elkezd fogyatkozni, de ez akkor következik be, amikor már az egészsége látja kárát. Ráadásként a koplalási időszak után, amint elkezd a szokásos módon enni a szervezete elkezd mindent beépíteni, hogy a hiányt pótolja, azonban ez nem áll meg a hiány pótlásakor, hanem tovább folytatódik még akkor is, amikor már nem kéne, így a koplalást folytató ember gyakran a dupláját is visszahízza annak, amit leadott (ezt szokták jojó hatásnak hívni). Tehát a koplalás következménye a gyors elhízás. A lényeg, hogy nem szabad koplalni azért, hogy az anyagcserénk gyors maradjon és az elfogyasztott ételt ne beépítse a szervezet, hanem felhasználja. A fogyáshoz azonban még is csökkentenünk kell a napi bevitt kalóriamennyiséget de úgy, hogy közben az anyagcserénk gyors maradjon.