Kalóriatáblázat - Tejtermékek

#46;3.1;2.0;3.6;#97;3.8;6.9;5.2;#298;21.0;22.1;3.9;0#368;17.9;31.0;3.3;0#282;27.2;18.3;2.0;0#387;23.4;30.6;4.8;0#394;23.8;32.1;2.6;0#322;25.8;23.5;1.8;0#394;28.0;30.0;2.0;0#190;2.5;7.0;27.0;61#264;14.2;21.3;4.1;0#389;25.6;31.1;1.6;0#120;3.2;10.0;4.3;#213;2.3;20.2;5.1;#276;18.2;21.1;3.0;0-55#350;21.0;28.0;1.0;0#351;24.1;27.5;1.5;0#413;29.8;32.3;0.4;0#288;2.0;30.0;3.1;#321;18.0;39.0;4.0;0#393;25.0;28.0;4.0;0#33;3.0;0.5;4.0;0-55#300;4.0;18.0;31.0;61#57;3.0;3.0;4.7;36#108;6.0;7.0;5.4;#274;14.7;22.5;2.8;0-55#118;3.2;10.0;4.4;#364;21.6;29.8;2.5;0#69;3.6;4.1;4.5;#56;3.0;3.0;4.4;0-55#353;21.4;28.7;2.3;0#376;25.2;29.2;3.1;0#122;10.0;6.0;7.0;0-55#342;5.9;34.2;4.1;0#204;8.3;8.0;5.6;#327;20.1;27.3;0.5;0#366;20.0;30.0;2.0;0#450;7.0;45.0;2.0;0#373;24.5;30.3;0.7;0#310;24.5;21.9;1.0;0#368;23.4;30.0;1.1;0#253;9.2;22.8;3.6;0#284;30.4;17.6;1.9;0#293;23.0;21.0;1.0;0#318;24.0;24.0;1.5;0#392;35.8;25.8;3.2;0#351;25.6;26.6;2.1;0#94;2.0;2.4;16.0;44#174;11.3;13.0;3.0;0#369;21.5;30.6;2.0;0#387;31.8;26.9;3.6;0#308;6.0;4.0;59.0;#34;3.1;0.1;4.6;32#44;3.0;1.5;4.7;32#56;3.0;2.8;4.7;32#62;3.0;3.5;4.7;32#63;3.0;3.6;4.7;32#143;16.2;7.0;3.7;0-55#120;14.0;5.5;3.0;0-55#132;3.0;12.0;3.4;0-55#201;2.8;20.0;3.2;0-55#365;36.0;2.0;50.3;#495;25.5;27.0;37.0;#289;2.0;21.0;23.0;#340;24.4;26.0;1.9;0#341;25.0;26.0;1.8;0#362;10.0;18.1;39.0;#746;0.4;80.0;0.5;0#248;2.5;25.0;3.2;0
Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Tejtermékek kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu

Tejtermékek kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Tejtermékek kalóriatáblázat. Az adatok 100 grammra vonatkoznak.

Tejtermékek kalóriatáblázat - kalóriaGuru.hu Persze ez nem mehet a végtelenségig, így egy idő után a zsír is elkezd fogyatkozni, de ez akkor következik be, amikor már az egészsége látja kárát. Ráadásként a koplalási időszak után, amint elkezd a szokásos módon enni a szervezete elkezd mindent beépíteni, hogy a hiányt pótolja, azonban ez nem áll meg a hiány pótlásakor, hanem tovább folytatódik még akkor is, amikor már nem kéne, így a koplalást folytató ember gyakran a dupláját is visszahízza annak, amit leadott (ezt szokták jojó hatásnak hívni). Tehát a koplalás következménye a gyors elhízás. A lényeg, hogy nem szabad koplalni azért, hogy az anyagcserénk gyors maradjon és az elfogyasztott ételt ne beépítse a szervezet, hanem felhasználja. A fogyáshoz azonban még is csökkentenünk kell a napi bevitt kalóriamennyiséget de úgy, hogy közben az anyagcserénk gyors maradjon.