Fórum

Mikor kezdted? Hol tartasz?

Fórum profilkép
Gólyaneni
2017-01-12 18:38

Sziasztok!

Nagyon szeretem a kalóriagurut, sokat segít a diétázás kivitelezésében. Kíváncsi lennék, hogy kinek hány kilótól sikerült megszabadulnia amióta használja az oldalt. Én 7 hét alatt 5 kilóval lettem kevesebb.

Üdv: Gólyanéni

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3273
Fórum profilkép
Tűzmadár77
2023-10-03 12:33

 keztem 2023.10.1    114kg 

jelenleg   2023.10.3    111,5 kg 

Nagy reményem van a Kalóriaguruban !

örülök ,hogy kontrollálhatom magamat.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3278
Fórum profilkép
Németh Katalin
2023-11-13 12:18

Sziasztok!

Én 2021 novemberében kezdtem az életmódváltást egészségügyi problémák miatt 161 cm vagyok és 98 kg indultam Jelenleg 72 kg körül mozog a súlyom. Heti 2x van saját testsúlyos edzésem 1xkardió  és 1 Streching. Fél éve áll a súlyom. Most egy hónapja elkezdtem az 1200 Kalóriás diétát de szinte teljesen leállt az anyagcserém. 1,5-2 l vízet fogyasztok sok salátát zöldséget napi szinten 30gr zabpejhet és minimum 70 gr fehérjét. Nem tudom mit kéne tennem hogy újra beinduljon az anyagcsere és a fogyás.  Köszönöm ha segítetek.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3279
Fórum profilkép
yoyo
(Németh Katalin részére, #3278)
2023-11-14 17:50

Az szép eredmény, sokat fogytál! Büszke lehetsz rá! De, ha kevesebb rajatad a felesleg, akkor a fogyás is lassul. A kortól is függ a dolog. Az anyagcsere akkor lassul, ha túl keveset eszel. Ne legyél sose éhes, azt nem szereti a szervezet. Az éhség stresszt, feszültséget okoz, ami a hormonokra is kihat, ami meg a fogyást akadályozza majd. Edzés előtt mehet jobban a szénhidrát, hogy legyen erőd rendesen edzeni. Nekem bevált, hogy, ha kimerítettem a napi kalóriakeretem és nagyon éhes vagyok, akkor eszem 2-3 falatot, meg iszok rá egy adag fehérjét, hogy eltelítsen. Ez nem sok plusz kalória, a szénhidrát is minimális, de fenntartja az anyagcserét. Általában késő este szokott ilyen lenni nálam. Pár hét kell, hogy helyreálljon az anyagcseréd. Az jó, hogy végzel sajáttestsúlyos edzéseket, mert az sokat segít a fogyásban, de ha nem elég intenzív/nehéz, akkor sokat nem ér. Nem tudom miket szoktál csinálni, így nem tudom, min kéne javítanod, de például ahova én járok konditerembe edzeni és szoktam látni az ottani lányokat/nőket, hogy miket csinálnak, hát az egy vicc. Labdákkal,  gumiszalagokkal, hasprésekkel, lábtárogatóval meg hasonló szokásos női hülyeségekkel pazarolják az értékes edzés időt, és szigorúan mindig csak annyit, hogy kényelmes és kellemes legyen az "edzés", és még véletlenül se izzadjanak meg, és csodálkoznak, hogy nem változnak semmit évek alatt sem. Egy nőnek pont úgy kell edzeni, mint egy férfinak. Az edzés legyen edzés! Nem kell szenvedni az edzésen, de azért kemény legyen, figyelembe véve persze az egészségügyi állapotodat is. Főként az összetett gyakorlatokra koncentrálj, amik sok izmot dolgoztatnak meg egyszerre. Ilyen pl a guggolások, kitörések és még akad bőven más gyakorlat is. Mindig próbálj kicsit fejlődni mindenben hétről-hétre. Egy-két ismétlésel mindig többet. Ha már túl könnyű, akkor a súlyt növeld kicsit. Majd az új súllyal megint egy darabig az ismétléseket. A kardió remek, de próbáld ki a HIIT edzést benne. A lényege, hogy felváltva csinálod az intenzív és könnyű/lassú szakaszokat. Nézz utána. Ez jobb, mintha ugyanazt a sebességet tartod végig. Ezt is lehet kényelmesen, vagy rendesen. Dióhéjban, látatlanul ezt tudom tanácsolni.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3280
Fórum profilkép
telstar
(Németh Katalin részére, #3278)
2023-11-16 14:42

AI válasza a kérdésedre:

Az életmódváltás és a fogyás hosszú folyamat, és minden szervezet más módon reagál az étrendre és az edzésre. Az anyagcsere lelassulása és a fogyás stagnálása normális lehet a folyamat közben. Az alábbiakban néhány tipp található, amelyek segíthetnek újra beindítani az anyagcserét és elősegíthetik a fogyást:

Kalóriabevitel ellenőrzése: Ellenőrizze, hogy valóban 1200 kalóriát fogyaszt-e naponta. Fontos, hogy a kalóriák megfelelően eloszlanak a szénhidrátok, fehérjék és zsírok között.

Tudatos táplálkozás: Ügyeljen arra, hogy a táplálékai változatosak és tápanyagokban gazdagok legyenek. Fontos, hogy elegendő mennyiségű zöldséget, gyümölcsöt, teljes értékű gabonát és egészséges zsírokat fogyasszon.

Napi kalóriahiány: Ha a fogyás stagnál, fontolja meg a napi kalóriahiány növelését. Az 1200 kalória naponta alacsony lehet a testmozgás és a fogyás szempontjából. Konzultáljon egy táplálkozási szakértővel vagy dietetikussal, hogy meghatározza az optimális kalóriabevitelt az Ön egyéni igényei alapján.

Intenzitás növelése az edzésben: Próbáljon növelni az edzés intenzitását, például hosszabb kardió edzést vagy nehezebb súlyokat használjon a testsúlyos edzések során. Ez segíthet új ingerrel bombázni a testedet, és új lendületet adhat a fogyásnak.

Előírt pihenés: Fontos az is, hogy a testednek elegendő pihenést és regenerációt biztosítson. Bizonyos esetekben a túlzott stressz és alváshiány is befolyásolhatja az anyagcserét és a fogyást.

Minden esetben fontos konzultálni egy egészségügyi szakértővel vagy dietetikussal, aki személyre szabott tanácsokat és iránymutatást tud adni az Ön egyéni helyzetére és céljaira. Ne feledje, hogy a fogyás hosszú távú és fokozatos folyamat, és mindenki egyéni ütemben halad előre. Legyen türelmes és kitartó, és folytassa az egészséges életmód irányába tett lépéseket.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3281
Fórum profilkép
telstar
(Németh Katalin részére, #3278)
2023-11-16 14:44

 Az AI válasza erre a kérdésre: Milyen módszerek serkentik az anyagcserét és a fogyást?

 


Az anyagcsere serkentése és a fogyás elősegítése érdekében számos módszer létezik. Az alábbiakban néhány tipp található, amelyek segíthetnek:

Tudatos táplálkozás: Ügyeljen arra, hogy a táplálékai változatosak és tápanyagokban gazdagok legyenek. Fogyasszon sok zöldséget, gyümölcsöt, teljes értékű gabonát és egészséges zsírokat. A fehérjefogyasztás is fontos, mivel a fehérje emésztése több energiát igényel a szervezettől, és segíthet az izomépítésben, ami növelheti az anyagcserét.

Rostban gazdag táplálkozás: Fogyasszon elegendő rostot, amelyet zöldségekkel, gyümölcsökkel és teljes kiőrlésű gabonákkal biztosíthat. A rost segíthet a teltségérzet fenntartásában és az emésztés serkentésében.

Elegendő folyadékfogyasztás: Fogyasszon elegendő mennyiségű folyadékot, például vizet, hogy a szervezete hidratált maradjon. A megfelelő hidratáltság segíthet az anyagcsere hatékonyságának fenntartásában.

Sport és testmozgás: Rendszeres testmozgás, beleértve a kardió edzést és az erősítő edzést, segíthet az anyagcsere serkentésében és a fogyás elősegítésében. Az intenzív edzés, például a magas intenzitású intervallum edzés (HIIT), hatékonyan fokozhatja az anyagcserét.

Elegendő alvás: Biztosítson elegendő alvást és pihenést a szervezetének. Az alváshiány és a túlzott stressz negatívan befolyásolhatja az anyagcserét és a fogyást.

Fontos megjegyezni, hogy minden szervezet más módon reagál az anyagcsere serkentésére és a fogyásra. Minden egyéni különbségeket figyelembe kell venni, és érdemes lehet konzultálni egy táplálkozási szakértővel vagy dietetikussal, hogy személyre szabott tanácsokat és iránymutatást kapjon az Ön egyéni helyzetére és céljaira.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3284
Fórum profilkép
Uhu
2024-01-10 18:26

Felélesztem a topikot. Üdv ismét, mindenkinek!

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3285
Fórum profilkép
yoyo
(Uhu részére, #3284)
2024-01-11 16:38

Hahó, Uhu! :) Jelentem 1,5 hétnyi ünnepi zabálás után nem híztam semmit és edzés sem maradt ki. Már csak pár darab szalon cukor maradt meg, de 1-2 nap és az is elfog fogyni.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3289
Fórum profilkép
GrézI
2024-01-23 08:29

Sziasztok, azt szeretném kérdezni ismeri e valaki az Insumed diétát? Van e itt valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatba. Köszönöm a válaszokat.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3290
Fórum profilkép
yoyo
(GrézI részére, #3289)
2024-01-23 15:24

Szia! Úgy teszel, ahogy jónak látod. Nem elkeseríteni akarlak, csak a pénztárcádat szeretném megóvni. Ez vagy bármely hasonló fogyókúrás csodadiéta/csodatermék azon fogynivágyók számára lett kitalálva, akik nem igazán tájékozottak a táplálékkiegészítők piacán ezért átverhetők. Ez kb a "Turbó Diéta" vagy más egyéb hasonló termékek kategóriája. Ezek mindegyike úgy működik, hogy drága pénzért kapsz egy-két tanácsadást/felmérést, valamint a weboldalukon le van írva (esetleg kapsz egy füzetet), hogy mire figyelj oda. Megkapod drága pénzért a szokásos egészséges étkezéseel/mozgással kapcsolatos általános tanácsokat, amik amúgy 1000 weboldalon elérhetőek a neten tök ingyen. Plusz rávesznek, hogy vedd meg mellé rendszeresen a terméküket jó drágán. Nyomnak mellé ilyen-olyan szokásos marketing maszlagot, pl.: "gondosan összeválogatott, orvosok által összeállított, prémium,  természetes, német minőség, luxus termék, csak nálunk kapható" és hasonló kifejezéseket és rád sóznak egy amúgy bármelyik táplálékkiegészítős webshopban fele annyiért megvehető hasonló terméket, amiket profi és hobbi sportolók is isznak napi szinten és tökéletesen megfelel nekik. De te inkább megveszed ugyanezt kétszer annyiért, ha elhiszed nekik, hogy valami különlegeset kapsz tőlük. Ez csak egy szimpla fehérjepor, plusz némi rost, szénhidrát meg vitamin és ásványi anyag. Ezeket úgy hívják, hogy étkezés helyettesítő por (angolul MRP - Meal Replacement Powder, némelyik magyar webshopban is így találsz rá). Mielőtt bármit is rád sóznának jó sok pénzért, ráadásul kis kiszerelésben, előbb nézz körül a táplálékkiegészítős webshopokban, hogy mik a reális árak, így lesz elképzelésed és összehasonlítási alapod. Természetesen ha nagyobb kiszerelésben vásárolsz, akkor lényegesen többet spórolsz, így érdemes egyből nem fél vagy 1 kilósat, hanem 2-3-4 kilósat venni vagy előbb kis 1 adagos próbacsomagokat vásárolni, hogy megkóstóld. A legolcsób webshop a Pure Gold. Itt MRP-t pont nem árulnak, de szimpla fehérjét és minden mást jó áron igen. Ajánlott még ebben a sorrendben: GymBeam, MyProtein, BioTechUSA, ScitecNutrition, egyebek ... Ha finom fehérjét akarsz, akkor csak tejsavó. Nem kell a drága izolátum. A növényi fehérjék nem olyan finomak, az állaguk kissé szemcsés, de ha nem zavar és vega vagy, akkor hajrá.

 

Csak, hogy lásd mennyivel akarnak átverni:

 

Insumed Basic Csokis (400 gramm) - 17 000 Ft.

 

Egy gyors keresés után:

 

Protein Works - Diétás étkezés helyettesítő (2 kiló) - 21 590 Ft.

MyProtein - Protein Meal Replacement Blend (2,5 kiló) - 25 390 Ft.

PureGold - Compact Whey Gold fehérjepor (2,3 kiló) - 13 990 Ft.


A PureGold-ban nincs rost, meg vitamin, de ha normálisan eszel plusz szedsz multivitamint, akkor nem is kell és nagyon jó ára van. Akár étkezés után is ihatod, hogy megnöveld az étkezésed fehérjetartalmát vagy nasi helyett.


Nasi, csoki helyett szintén lehet kapni rostban gazdag, alacsony cukortartalmú, hosszú telítettség érzetet okozó fehérjeszeleteket. Kicsit drágák 500 ft. körül van az áruk.


Remélem tudtam hasznos információkkal szolgálni. :)

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#3303
Fórum profilkép
Panni73
(Fogy Tam részére, #3188)
2024-06-14 17:53

Szia! 

Én ugyan ezt próbálom most betartani, remélem sikerül.  Induló 100 kg

Terv 75 kg.

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő