Fórum

Mikor kezdted? Hol tartasz?

Fórum profilkép
Gólyaneni
2017-01-12 18:38

Sziasztok!

Nagyon szeretem a kalóriagurut, sokat segít a diétázás kivitelezésében. Kíváncsi lennék, hogy kinek hány kilótól sikerült megszabadulnia amióta használja az oldalt. Én 7 hét alatt 5 kilóval lettem kevesebb.

Üdv: Gólyanéni

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2673
Fórum profilkép
yoyo
(fedaka részére, #2672)
2019-04-06 10:49

Szia!

 

Ha a naplóban az elején megadtad az adataidat, akkor már elvileg be van állítva minden. Ha kihagytad a lépést, akkor menj a Beállításokba és a Cél beállítása résznél állítsd be az adataid.

 

Utána egyszerűen az Étrend lapon válogasd ki a listából hogy miket és mennyit ettél és mindig maradj a napi keret alatt, amit az étrend legalján az utolsó sorokban tudsz figyelni.

 

Akár előre is összetudsz magadnak állítani étrendeket és azt követed. Érdemes.

 

Nagyjából ennyi! Sok sikert!

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2674
Fórum profilkép
fedaka
(yoyo részére, #2673)
2019-04-06 19:33

Koszonom szépen !

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2675
Fórum profilkép
Fancsek
2019-04-07 10:15

Mindenkinek gratulálok, aki eredményt ért el, bármilyen módszert alkalmazott.

 

Az biztos, hogy nekem csak egy "módszer" segített, hogy nem diétázásként fogtam fel, hanem úgy, hogy ezek után csak így étkezem és kiiktatok bizonyos élelmiszereket, ami azt eredményezi, hogy újra, és újra éhes legyek. 

Ezek: minimális cukor, de az is csak barna nádcukor, nyirfacukor és főképp sztívia; csak királylisztet használok (ebből sütök kerenyer, zsemlét, pizzát, néha süteményt); zsíradék: kókuszolajjal készült tészták; csak reggel gyümölcs, lehetőleg idénygyümölcs; kevés  sovány húst (csirke, pulyka); zöldség többéle (ami ugyan szénhidrád, de ha jóféle, azaz lassan felszívüdó), ami azt jelenti, hogy nem leszel éhes.

Természetesen ez nem mindeinél válik be, mert genetikailag másként működünk.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2676
Fórum profilkép
telstar
(Fancsek részére, #2675)
2019-04-07 15:06

Tényleg csak a választék bővítése kedvéért én is szeretném röviden összefoglalni a saját fogyós filozófiámat.

 

Én abban hiszek, hogy az ember bármit, tipikusan azt is eheti, amit korábban, azt is amit az átlagember, vagy bárki. Ehet (és egyen is) olcsón és (természetesen) ne éhezzen. És főleg: egyen finomat és ne legyen eltiltva semmitől.

Most mondhatjátok, hogy ez az elhízás útja. De nem! Mert egyen bármit, de a korlátokat (főleg a kalóriakorlátot) tartsa be!

És akkor a következő ellenvetés: az éhezés. Mert éhezni senki nem szeret(ne). Ez természetes. Ebben a kérdésben egyetlen tipikus válasz van: a felszívódás lassítása. Módszer több is van, de olyan, ami mellett bármit lehet enni, csak egy. Ez pedig a xilit! Nézzetek utána!

 

Itt most a sport, a mozgás szerepét nem érintem, csak annyit, hogy az is fontos!

 

Én ezzel a filózófiával több, mint 50 kilót fogytam 2 év alatt és jelenleg tartom a súlyom, illetve nagyon enyhén fogyó pályán vagyok.

 

Én is azt kívánom, amit mindenki: sok sikert! Történjen az bármilyen módszerrel. És az egészségetekre is vigyázzatok!

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2677
Fórum profilkép
Gólyaneni
(telstar részére, #2676)
2019-04-08 06:20

Teljes mértékben egyetértek Veled! Hosszan lehetne sorolni, hogy kinek és miért nem sikerül fogynia...sokan hatalmas - pénzzel megvásárolható-  beruházásként tekintenek a fogyókúrára, azt gondolván, hogy ezzel kiválthatják az emberi tényezőket: mint akarat, odafigyelés, tudatosság, kitartás. Pedig egy súlycsökkenést hozó életmódváltáshoz csak egy konyhai mérleg szükséges és egy kis kalóriaszámlálási ismeret. Egyszerű az egyenlet: ha kevesebbet fogyasztok, mint ami a szervezetemnek kell fogyok, ha többet hizok. 

A kalóriaszámlálás mellett szól az is, hogy így változatos marad az étkezés (ellenben a monodiétákkal), be tudjuk vinni a megfelelő vitamin, rost, és ásványianyag szükségletet, nyugodtan fogyaszthatjuk a család többi tagjának készített ételeket (főzési szokások minimális átgondolásával, megváltoztatásával - ami a családtagok számára is előnyös). Belefér egyszer- egyszer egy kis bűnözés is, így a lélek is jobban viseli.

A mozgásnak is nagy jekentősége van, de itt sem a nagy lendülettel megkezdettés drága, majd legtöbbször csírájában elhanvadt edzőtermi mozgásformákra gondolok. Nyugodtan lehet otthon tornázni, a világháló segítségünkre van, mindenki megtalálja a neki tetsző, örömet és sikert hozó feladatsorokat.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2678
Fórum profilkép
Uhu
2019-04-08 18:29

Üdv a fórumtársaknak,

 

Két alkalommal csináltam már súlycsökkentő programot (diéta+sport), az első 3 éve volt, akkor -7 kg volt kb 3-4 hét alatt, a másik 1 éve, akkor is -7 kg, de kb 5-6 hét alatt - utóbbi esetben nem számoltam a kalóriákat és kicsit kevésbé intenzíven is diétáztam.

 

Egyébként az étkezésre valamennyire ügyelek (mostanában kevésbé) plusz mozgok is, de rendszertelenül és télen (hidegben) nem nagyon. Szóval így jutottam el ide most megint.

 

Most ismét írni fogom, mert a 3 évvel ezelőtti teljesítményt igyekszek megismételni. Tehát napi átlagban  -1500 kcal egyenleget szeretnék kihozni, ez hetente -10.500, azaz kb 1,8-2 kiló súlyvesztést jelentene, 3 hét alatt pedig 5,4-6-ot. Persze lehet, hogy közbejön valami, de ez a terv. Ma volt (van) az első nap.

 

A kalóriaszegény étrend mellett naponta 500-1500 kcal igényű mozgást fogok végezni, így tudok ekkora mínusz kalóriaegyenleget kihozni. Tehát az eleve meglévő mozgásformáim idejét és intenzitását (alapvetően túra) emelem meg. Ami könnyebbség, hogy szabadságon vagyok, tehát lesz időm.

 

Egyébként 182/79 (f) vagyok, tehát ha rám néz valaki, többnyire nem a krónikusan elhízott jut az eszébe, de engem zavar az elmúlt hónapokban fellopakodó felesleg.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2679
Fórum profilkép
Blanki
2019-04-14 13:33

Nekem is sokat segít a kalóriaguru, ajánlom is mindenkinek, aki diétába kezd. Most vagyok a 14. hét végén, eddig 21 kg-tól sikerült megszabadulnom. Jó nagy súlyfelesleggel indítottam (cca. 50 kg), szóval még a felénél sem tartok és tisztában vagyok vele, hogy a tempó lassulni fog, de megpróbálok kitartani. 1300kcal körül próbálom tartani az energiabevitelt és gyaloglással min. 500 kcalt még lemozogni. 

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2702
Fórum profilkép
vonswissyfreemailhu
2019-04-26 07:24

Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra, remek fejlesztés. Elég súlyos diabéteszem keletkezett idősebb koromra, és hatalmas segítséget jelent ez az oldal a 140 g-os szénhidrát diéta betartásában. Ugyan nem a fogyás volt a célom, mert már lemondtam róla, hogy valaha is "versenysúlyba" kerüljek, de még az is kezd talán összejönni. Mindenesetre a cukrom szinte normalizálódott, és 7 hét alatt nekem is sikerült 5-6 kilótól megszabadulnom. Ha már így belejöttem - mert ezzel a honlappal könnyű tartani a diétát -, megpróbálok újra soványabb lenni. Messze még a cél, jó 30 kiló, de ha a Kalóriaguru segít, márpedig segít, akkor elérhetem. Köszönöm a fejlesztőknek! Remek ötlet, nagy segítség!

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2716
Fórum profilkép
kala55
2019-05-21 09:09

Hali!

 

160kg 174 cm 2007.03.

 

87kg 173 cm 2008.08.

 

96kg 172 cm 2019.05.

 

Irány a 92kg 173cm! :D:))

 

István.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2727
Fórum profilkép
lackotuende
2019-05-22 18:16

Én most kezdtem és imádom :)

 

52 éves vagyok---171 cm magas  és 88 kg, a cél 70kg.

 

Tünde 

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő