Fórum

Tevékenységek hozzáadása

Fórum profilkép
Pusspuss
2020-06-15 16:24

Segitségre lenne szükségem..

A kaloriaszámitásnál megadom a napi szükségletet tömegnöveléshez,majd beállitom azt a napi limiteknek.

Ezután hozzáadok napi tevékenységeket,amit a beállitásokban beállitottam hogy a plussz kaloriákat hozzáadja a napi szükséglethez,de észrevettem hogy nem adja hozzá az összes kaloriát amit kapok a napi(sport,séta,stb)-böl.

Mindig 200-300kaloriával kevesebbet mutat amit meg kell ennem.

Mit csinálok rosszul?valamit beállitásoknál hibázok??

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2912
Fórum profilkép
admin
2020-06-15 18:39

Szia!

 

Jól csinálsz mindent! A sport és egyéb tevékenységekből származó kalóriát, amit kijelez a napló az Aktivitás lapon, azt mindenképp elégetted az adott időtartamban, az adott tevékenységgel. De, ha a tényleges napi kalóriafelhasználást szeretnénk megtudni, akkor az úgy nagyon pontatlan lenne, ha csak egyszerűen hozzáadnánk az alap limitekhez, mert jóval többet mutatna a nap végére, mint amennyit tényleg elégettél. Ha változtatsz valamit, akkor a program újraszámítja a napi limiteket a rendelkezésre álló adatok alapján.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2913
Fórum profilkép
Pusspuss
2020-06-15 21:10

Szia!

Köszi a gyors választ!

Örülök hogy akkor nincs hiba,de jol értem,hogy a végén csak nem adja a program össze az alap kiszámitott kaloriát és az összes kaloriát amit a sportbòl jön?

Nekem az jön ki például a beállitásokkal  hogy 2650kcal kell bevinnem egy 500kcal plusszal ha tömegnövekedést akarok elérni,

Aztán hozzáadtam a napi sportot ami 950kcal adott ki.

Ezért gondoltam hogy akkor a napi bevételem 3600kcal nak kellene lenni,ez helyett 3305-öt kaptam a végére ,hogy ez a napi szükséglet.

Akkor jol értem hogy ez igy jò?

 

Nagyon meg voltam elégedve egyébként az oldallal,25kg sikerült egy év alatt leadnom,izommegtartással is

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2914
Fórum profilkép
admin
(Pusspuss részére, #2913)
2020-06-16 01:09

Gratula a 25 kilós fogyáshoz! Szép teljesítmény! Igen, a 3305 kcal körüli érték az ajánlott tömegnöveléshez az esetedben sportos napokon és 2650 kcal pihenőnapokon. Természetesen a 3600-al is tudnál tömegnövelni, de a 300 kcal plusz hosszabb távon az izom mellett több zsírt is pakolna rád feleslegesen. A 3305 egy optimálisabb érték, ami nem sima összeadással jön ki.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2915
Fórum profilkép
Pusspuss
2020-06-16 07:11

Szia!

Köszönöm szépen mégegyszer a tájékoztatást!

Akkor megnyugodtam hogy jò értékeket kapok.

Örülök hogy rátaláltam az oldalatokra!

Köszönet a jò munkáért amit csináltok!

Üdv,Norbi

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő