Fórum

Fogyás és testépítés

Fórum profilkép
CicAli
2016-06-26 12:35

Sziasztok!

 

Fél éve kezdtem el testépíteni, vegaként. Nehezen visszatértem a csirkehúsra a megfelelőbb étrend miatt (nem akartam kiegészítős bogyókákat szedni). Meghatározott diétám van egy napra, rengeteg lehetőségből választhatok, ami teljesen tök jó, csak egy a gond ... Nem tudom tartani a diétámat, több napnyi siker után becsúszik a bűnözés, falási rohamok. Sok témát láttam, hogy "fogyjunk" együtt, meg ilyesmi. Jómagam mentális betegségek áldozata vagyok, és én nem kérek sekit, hogy fogyjunk együtt, én a Ti saját, általatok tapasztalt dolgok megírását kérem diétázásással, akár testépítéssel kapcsolatban. Teljesen elkeseredtem, hiszen bár hízok (mert ugye az izom nehezebb) de centiben nem fogyok sehova, ugyanúgy megvan a narancsbőr, stb stb. Hát a jól ismert problémák még mindig fennállnak. Elkeseredettségemben írtam ide, kis buksisimiért, és tapasztalatokért, tanácsokért, hogy az önuralmam és az akaraterőm megmaradhasson, javuljon. 

Don't judge me.(ne ítéljetek el) Mindenkinek nehéz, másonak nehezebb fejben. Köszönök minden tanácsot! Sose hagyjon el benneteket a remény.Smiley

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1778
Fórum profilkép
krisztinahajnalka
2016-06-26 14:52

kedves Cicali,

 

annyi bennünk a közös,hogy én vegetàrius vagyok..nem éppen testépitö,bàr nem lenne ellenemre ha itt -ott izmokat is növesztének..egyelöre a jelenlegieket akarom megtartani és a zsirt csökkenteni...azt irod,mentàlis betegség miatt...ez itt egy kulcsszo lehet,hiszen a falàsrohamok kapcsolatban lehetnek két dologgal(sajàt tapasztalat)tul kevés lehet a szénhidràtbevitel...én ugy szûk egy hétig birom a 80 CH bevitelt...aztàn erös késztetést érzek,hogy megemeljem(azt gondolom,kûlönbözö mértékben vagyunk tolerànsak,ami a cukrot illeti)...a cukoréhség,falàsroham kapcsolatban van amentàlis àllapotoddal is...nem tudom,mi az a betegség melyet emlitesz..én példàul hajlamaos vagyok a depressziora...és ez a mentàlis betegség okoz cukoréhséget...azt javasolnàm,keress fel egy pszichologust,aki a tulsuly lelki oldalàt lesz képes feltàrni,vagyis neked ebben segiteni..amennyiben a mentàlis àllapotod kiegyensulyozottab lesz,jobban tudod tartani a diétàt is

ami afehérhérjét illeti..és szojafehérjét fogyasztok,de àltalàban sikerül hüvelyesekböl és sovàny sajtbol bevinni a megfelelö mennyiséget...

a narancsbör kapcsàn meg a méregtelenités jutott eszembe,talàn segithet..sok folyadék,friss zöldség és gyümölcslé nulla adalékanyag,ne vegyél kész termékeket!!!kevés kàvé!

szia

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1779
Fórum profilkép
Timon
2016-06-26 15:59

Segítő szándékkal:

Itt-ott elég fájdalmas amit írtál de oké, nem vagyunk egyformák.

Ha valóban komolyan gondolod a dolgot akkor nem egy ilyen fórumból kell buksisimit várni hanem pl. a Builderen olvasgatni (sokat) és akkor tudni fogod hogy mit kell tenned, kevesen értenek jobban az emberi test működéséhez mint a valódi testépítők. (itt nyilván nem bikanyakú Jocóra gondolok a teremből)

http://shop.builder.hu/builder-hu-cikkek-a0#__sYTE...

 

(nem vagyok testépítő de valami közöm azért van hozzá)

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1780
Fórum profilkép
CicAli
2016-06-26 16:05

Aranyosak vagytok ;3 személyi edzőhöz járok,  heti 4x már,  az étrendem is ő rakta össze. Ami a mentális betegségemet illeti, nehezen kezelhető, jártam vele dokihoz, és nem segített semmit. 

Köszi megegyszer :))

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1782
Fórum profilkép
yoyo
2016-06-26 16:45

Szia! Nekem is régen sok falási rohamom volt, főként édességre, ezt a napi 5-6 kisebb étkezéssel szüntettem meg és azzal, hogy kerestem egy édes, de még is ártalmatlan helyettesítő ételt, amit rendszeresen fogyasztok minden nap így nem jön rám. Így szoktam rá a tejeskávéra. Édes és 0 kcal mert cukor helyett mesterséges édesítőt használok, és egészséges is mert tej, így nyugodt a lelkiismeretem. Szerinem te is találj valami ételt magadnak, amit ilyen esetekben afféle nasiként, jutalomként fogyasztasz, de még is ártalmatlan. Ha meg még is "bűnöznél" csak lépj túl rajta és folytasd a diétád. Nem dől össze a világ. Ez a legjobb ilyen esetben. Idővel, majd egyre ritkábban fordul elő.

 

Egyébként, ha a profilképen te vagy a kék pólóban, megnyugtatlak nincs semmi gond az alakoddal. Tök jól nézel ki. A bicepszed is szép. :)

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1783
Fórum profilkép
CicAli
2016-06-26 16:54

Köszi a tippeket :) Igen a képen én vagyok, kb 2-3 hetes kép.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1834
Fórum profilkép
Légy Fitt M
2016-07-16 15:05

Szia Cicali!

 

Kényszerevőként tudom, miről írsz! A kényszerevés pszichés betegség, melynek több oka is lehet!

Nem szeretek fórumokon beszélgetni, ha úgy érzed segítségedre lehetek, mint szakember, írj nekem a facebook-on ide: facebook.com/LFittMindhalalig 

 

Timi

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1868
Fórum profilkép
stjose
2016-08-04 08:35

Én évek óta küzdők a túlsúllyal. Mivel nem tudtam kontrolálni a kajámat így hozzáerősödtem a súlyomhoz (most ez kb. azt jelenti, hogy egyhuzamban megy 60 fekvőtámasz vagy 4*6 húzódzkodás, stb).

Ezzel már sikerült haladnom, mert minnél több az izom  annál magasabb az üresjárati energia felvétel illetve ha sikerül belőni az étkezéseket akkor egyszerűbb lesz fogyni.  

Viszont az ember a saját természetét nehezen tudja kontrollálni, de vannak kiskapuk.. Ha már falnod kell próbáld a súlyzós edzés utánra időzíteni akkor kicsit másképp működnek a dolgok. Illetve a nagy trükk, hogy (hacsak nem édességről beszélünk), rakj a kedvenc kajád mellé többszörös mennyiségű kalória szegény zöldséget, saláta félét. (pl én imádom a sajtos-sonkás zsemlét jó sok sajttal, de ahelyett, hogy megennék egy fél tucattal inkább lenyomok kettőt sok salival. Akár úgy, hogy előtte nagy adag sali, egy zsemle, a maradék sali, második zsemle).

Ha utána olvasol és kreatív vagy találni fogsz olyan recepteket ami tök diétás, de kielégíti az ember "étvágyát".

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

Fogyás és testépítés

Fogyás és testépítés Fórum téma: Fogyás és testépítés

Fogyás és testépítés Ezért is fontos a rendszeres zöldség és gyümölcsfogyasztás valamint egyéb magas rosttartalmú ételek fogyasztása, különösen diéta alatt. Fontos, hogy a rost csak megfelelő folyadékbevitel esetén tudja kifejteni hatását, így ez is indokolja, hogy igyekezzen betartani a napi minimum 2 liter folyadékbevitelt. Ha sportol és ráadásul még fogyókúrázik is mellette, akkor különösen fontos a megfelelő vitamin és ásványianyag utánpótlás, amit legkönnyebben valamilyen multivitamin készítménnyel tud megtenni. Azért is érdemes multivitamin készítményt szednie, mert bizonyos vitaminokat és ásványianyagokat, csak nagyon nehezen tud étkezéssel biztosítani megfelelő mennyiségben és minőségben úgy, hogy közben a fogyókúra sikerességét ne hátráltassa. Fontos, hogy a vitaminkészítmények nem mentesítik a gyümölcsök és zöldségek rendszeres fogyasztása alól, hisz a vitaminkészítmények csak a helyes étrendel együtt nyújtanak teljes, a szervezet számára minden vitamin és ásványianyag tekintetében megfelelő ellátottságot.