Kalória Kalkulátorok

Az oldalon található kalkulátorok segítségével felmérheti állapotát, hatékonyabbá teheti fogyókúráját, diétáját és egészségesebbé teheti étrendjét. A kalória kalkulátor segítségével meghatározhatja napi kalória szükségletét, míg a BMI kalkulátor a súlyfeleslegéről nyújt információt. A kalóriaégetés kalkulátor az egyes sport és egyéb tevékenységek kalóriaigényéről ad információt. Az étel kalkulátorral a napi étrendjét tervezheti meg könnyedén.

Kalkulátorok
Kalória kalkulátor

Kalória kalkulátor

Eleget eszel, vagy épp túl sokat, esetleg fogyni szeretnél? Számold ki a kalória kalkulátorral mennyi kalóriára van szükséged valójában.

Kalória kalkulátor
BMI kalkulátor - Testtömegindex kalkulátor

BMI (Testtömegindex) kalkulátor

Vajon egészséges tartományban van a testtömeged? A BMI kalkulátorral könnyen kiszámolhatod.

BMI (Testtömegindex) kalkulátor
Kalóriaégetés kalkulátor

Kalóriaégetés kalkulátor

Több kalóriát szeretnél elégetni? Böngéssz a különböző tevékenységek között, hogy melyikkel mennyit égetnél el.

Kalóriaégetés kalkulátor
Napi víz és folyadékszükséglet kalkulátor

Napi folyadékszükséglet kalkulátor

Eleget iszik? A megfelelő folyadékellátás nemcsak az egészség, de a sikeres fogyókúra alapja is.

Napi folyadékszükséglet kalkulátor
Fogyókúra, diéta napló, ételkalkulátor, receptkalkulátor

Online táplálkozási napló és receptszerkesztő

Fogyókúra, diéta profi módon. Vezetheted a diétád, egészséges étrendeket és recepteket állíthatsz össze. Ingyenes és egyszerű.

Online táplálkozási napló és receptszerkesztő

Kalorientabelle

Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Kalória kalkulátorok - Fogyókúra, diéta profi módon

Kalória kalkulátorok - Fogyókúra, diéta profi módon Vezessen online táplálkozási naplót. Nem csak kalóriaszámlálóknak!

Kalória kalkulátorok - Fogyókúra, diéta profi módon Ami nagyon fontos, hogy a napi minimum 2 liter folyadékmennyiséget tiszta csapvízzel vagy szénsavmentes ásványvízzel kell biztosítani. A különböző szénsavas üdítőitalok, energiaitalok, dobozos gyümölcslevek, szörpök vagy egyebek nem biztosítanak megfelelő folyadékbevitelt, hisz ezek rengeteg cukrot és adalékanyagot tartalmaznak. Sokan nem isznak elegendő folyadékot, mely úgy oldható meg a legkönnyebben, ha minden reggel rögtön felkelés után kitölt legalább 2 liter vizet például egy kétliteres palackba és annak a mennyiségnek a nap végére el kell fogynia. Így mindig nyomon tudja követni, hogy biztosan elegendő vizet ivott meg aznap. Az egészséges étrend fontos alappillére a megfelelő fehérje, zsír és szénhidrát arány biztosítása, mely az céloktól és az aktivitás szintjétől függően az alábbi tartományokban változik.