Kalóriatáblázatok (Tápanyagtáblázatok)

Részletes és pontos kalóriatáblázatok (tápanyagtáblázatok) GI értékekkel. A kalóriatáblázatok segítenek a sikeres és hatékony fogyókúrás, diétás étrend kialakításában és a gyors fogyás elérésében. A kalóriatáblázatokban, ill. tápanyagtáblázatokban megtalálható minden fontos élelmiszer, a leg alapvetőektől a különböző márkás termékekig.

Kalóriatáblázatok használata

A kalóriatáblázatok az adatokat 100 garmmra vonatkoztatva tartalmazzák, hogy lehetséges legyen az egyes ételek egymással való összahasonlítása. A kalóriatáblázatok kiválóan alkalmasak a böngészésre és alternatív, egészségesebb ételek keresésére. Ha valamelyik tételre rákattint, akkor megnyílik az adott ételhez tartozó kalkulátor és számításokat tud vele végezni.

Kalóriatáblázat és tápanyagtáblázat
Alkoholos italok
Bárány
Borjú
Diófélék és olajos magvak
Fűszerek
Gabonatermékek
Gombák
Gyümölcsök és gyümölcskészítmények
Halak és tenger gyümölcsei
Húskészítmények
Marha
Pékáruk
Sertés
Édességek és ropogtatnivalók
Szárnyasok
Szójatermékek és növényi tejhelyettesítők
Tejtermékek
Tészták
Tojás
Vad- és egyéb húsok
Zöldségek és hüvelyesek
Zsírok és olajok
Ételízesítők és hozzávalók
Szószok, öntetek, krémek
Kávé, tea, kakaó
Üdítőitalok, gyümölcsitalok
Táplálékkiegészítők (Étrendkiegészítők)

Az adatok 100 grammra vonatkoznak. Folyadékok esetén 100 gramm ~1 dl-nek felel meg. A kalóriatáblázatban, ahol az élelmiszer pontos, hivatalos GI (glikémiás index) értéke ismeretlen, de lehetséges volt besorolni alacsony (0-55), közepes (56-69) vagy magas (70-100) GI tartományba, ott a tartomány lett megadva. A *-gal jelölt értékek hasonló élelmiszerek alapján becsült értékek.

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Kalóriatáblázat, GI táblázat, Kalória kalkulátorok - kalóriaGuru.hu

Kalóriatáblázat, GI táblázat, Kalória kalkulátorok - kalóriaGuru.hu Részletes és pontos kalóriatáblázatok (tápanyagtáblázatok) GI értékekkel. A kalóriatáblázatok segítenek a ...

Kalóriatáblázat, GI táblázat, Kalória kalkulátorok - kalóriaGuru.hu Rengeteg ilyen mozgásforma van többek között a következők: aerobik, futás, úszás, biciklizés, labdajátékok, gyaloglás, görkorcsolyázás, evezés és még sok más. Bármilyen sportot is csinál azt szívesen tegye, mert akkor fogja tudni hosszútávon csinálni. Akár fogyókúrázik az ember akár nem, fontos a megfelelő folyadékbevitel, ami napi minimum 2 liter. Talán nem tűnik ez fontosnak, de higgye el ezen akár a fogyókúra sikeressége is múlhat. A megfelelő folyadékmennyiség biztosítja a szervezet hatékony működését és a méregtelenítését.