Fórum

Bővítés

Fórum profilkép
Klaudia01
2016-08-19 10:58

SmileySziasztok,

 

A táblázat bővítését ajavaslom. Sokszor kell más oldalakra látogatnom amelyik részletesebb.

 

Üdv,

 

Klau

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1881
Fórum profilkép
admin
2016-08-19 12:16

Szia!

 

Köszi az észrevételt! Nemrég módosítottuk, hogy a kalóriatáblázatokban csak az alapélelmiszerek szerepeljenek a legtöbb helyen, a könnyebb áttekinthetőség miatt. A keresőmezőt használva azonban sok konkrét márka és felhasználói recept is elérhető. De valóban a táblázatokat mindig lehet bővíteni és igyekszünk nagyobb hangsúlyt fektetni erre a jövőben.

 

Üdv,

 

Admin

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1882
Fórum profilkép
admin
2016-08-19 12:21

Egyébként receptek esetében javasolt, hogy mindenki maga állítsa össze az általa fogyasztott ételeket azon recept alapján, ahogy Ő szokta készíteni, amennyiben a pontosság nagyon fontos. Hiszen ahány ház, annyiféle variáció és annyi féle érték ugyanazon ételre, melyek jelentősen eltérhetnek egymástól.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1883
Fórum profilkép
Timon
2016-08-20 15:02

Nekem az elmúlt 8 hónapban még egyszer sem kellett máshol keresgélnem, bár lehet hogy azért mert a Sült Denevérszárnyat Fügével még nem kellett beírnom mint desszert.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1884
Fórum profilkép
yoyo
(Timon részére, #1883)
2016-08-20 16:16

"Sült Denevérszárny Fügével" Ez tetszett!Smiley

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

Bővítés

Bővítés Fórum téma: Bővítés

Bővítés Mivel reggel, ill. a délelőtti időszakban érzékenyebb a szervezet ezért ezen napszakban mindenképpen az alacsony glikémiás indexű élelmiszereket kell fogyasztani, míg a közepes glikémiás indexű élelmiszereket lehetőleg csak a délutáni időszakban. A GI diéta szabálya az, hogy az alacsony glikémiás indexű ételeket kell előnyben részesíteni. Ez a szabály igaz is, azonban van néhány élelmiszer, amik bár alacsony glikémiás indexel rendelkeznek, mégis magas inzulintermelést okoznak, mert a szervezet inzulintermelése nem csak a vércukorszinttől függ, azonban erre csak az újabb kutatások derítettek fényt. Így például van néhány élelmiszer (tej, joghurt, narancs, hal, marhahús), melyek alacsony glikémiás indexűek, de fogyókúra idején kerülendőek, vagy legalább is a délutáni órákra időzítsék a fogyasztásukat. Ne engedjen a csábításnak! A divatos és gyors fogyást ígérő módszerek károsak az egészségre és teljesen hatástalanok.