Fórum

Inzulinrezisztencia

Fórum profilkép
Szimba
2016-10-21 09:01

Sziasztok!

Inzulinrezisztenciám van. 2x500mg Merckformint kellene szednem, de szokató időszakban vagyok.. ja és 160 g-os CH diétán.. :))

Örülnék, ha itt is találnék sorstársakat és segítséget. 

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#2056
Fórum profilkép
anett0731
2017-02-05 11:37

Sziasztok!

Én is új vagyok, kb. 3 hete merült fel a PCOS nálam. Jövőhéten megyek cukorterhelésre, de mióta tudom kerülöm a cukrot és a lisztet, próbálok ki új ételeket és alapanyagokat. A mozgást is elkezdtem, egyenlőre itthon heti 3-4 alkalommal zumbázok.

Örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra, mert eddig ez a ch számolás nem nagyon ment. Kb. odafigyeltem, de nem g-ra. :(  

Igazság szerint még mindig ott tartok, hogy keresem a megfelelő kenyeret, recepteket, és próbálom betartani a napi 5 étkezést. Nekem már van egy kislányom, még PCO előttről, de hamarosan szeretnénk kistesót is. Igazából nem tudom, hogy van e ilyen, de szerintem nálam kb. fél éve kezdett kialakulni, vagyis akkor jeletek meg a tünetek. Elmaradt menszesz, hízás, vércukoringadozással kapcsolatos folyamatos éhség, édesség utáni vágy. Majd a uh megmutatta mia a probléma. :(

Hú, ez jó hosszú lett. :)

Tudtok néhány jó ötlettel, tanáccsal segíteni? Kicsit úgy érzem kezdek elveszni a rengeteg információ, új ételek, alapanyagok között. 

Előre is köszönöm!

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

Inzulinrezisztencia

Inzulinrezisztencia Fórum téma: Inzulinrezisztencia

Inzulinrezisztencia Bármilyen sporttevékenység megfelel, amihez kedvet érez és már alkalmanként 30-60 perc is sokat segít, de a leginkább hatékony segítőtársak az aerob jellegű sportok. Futhat, biciklizhet, úszhat, ugrókötelezhet, aerobikozhat vagy akár eljárhat barátaival focizni vagy bármilyen egyéb labdajátékot játszani. A lényeg, hogy mozogjon! Ha mást nem is csinál, de legalább otthon tornázzon minden nap. Első lépésként határozza meg a napi kalóriaszükségletét a Kalória kalkulátor segítségével. Ahhoz, hogy a fogyás beinduljon csökkentse a napi bevitt kalóriamennyiséget 250-500 kcal-val és azért, hogy a szervezet anyagcseréje ne lassuljon le növelnie kell a nap során elégetett kalóriák mennyiségét 250-500 kcal-val.