Fórum

Neked melyik fogyókúrás megoldás tetszik: vs. És melyik lenne hatásos:

Fórum profilkép
musicmi1
2016-10-29 07:32

Sziasztok!

 

Talán tudok egy-két tippet. Azon dolgozom, hogy anyagi érdekek nélkül segítsek összehozni az fogyni szándékozó embereket és a számára megfelelő szakembereket. 

 

Fontos, hogy eljussunk arra a pontra, amikor tudunk meríteni az elszántságunk erejéből és megtegyük a változáshoz szükséges lépéseket.

 

Látogass el és írd meg saját problémádat név nélkül az oldalon található blog címen!

https://www.facebook.com/sgitsunkegymasnaklefogyni/

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1947
Fórum profilkép
yoyo
2016-10-29 11:58

Kalóriaszámlálás! Lassú, de biztos! Ez tény és mondom ezt -26 kg után.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1948
Fórum profilkép
Olinka
2016-10-30 09:48

Igen, én is a számolással tudok eredményt elérni. Ez egyfajta kontroll. Enélkül akár 3-4 ezer kcal-át is ennék 1 nap !

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1949
Fórum profilkép
torzi05
2016-11-01 09:09

Kalóriadeficit az alapja mindennekSmiley

Kalória és makrotápanyagok

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1952
Fórum profilkép
musicmi1
2016-11-01 22:20

...a másik fontos dolog a glikémiás index, azaz, hogy milyen gyorsan szívódik fel a tápanyag....

De kérlek írjatok a magyar-katonai-dieta.blogspot.hu ra, mert ott keztem el az alap beszélgetést.

 

Nagyon köszönöm: musicmi1

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1953
Fórum profilkép
musicmi1
2016-11-01 22:21

bocsánat, néha kihagy a billentyűzetem...(kezdtem és nem keztem)

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

Neked melyik fogyókúrás megoldás tetszik: vs. És melyik lenne hatásos:

Neked melyik fogyókúrás megoldás tetszik: vs. És melyik lenne hatásos: Fórum téma: Neked melyik fogyókúrás megoldás tetszik: vs. És melyik lenne hatásos:

Neked melyik fogyókúrás megoldás tetszik: vs. És melyik lenne hatásos: Az ingadózó vércukorszint az elhízás mellett számos egészségügyi probléma forrása is többek között szív és érrendszeri megbetegedéseké, valamint a cukorbetegségé is. A GI diéta szabályai A glikémiás indexen alapuló diéta lényege, hogy az étrendünket minél nagyobb részben az alacsony glikémiás indexű (0-55) élelmiszerekből állítsuk össze. A közepes glikémiás indexű (56-69) élelmiszerek fogyasztása csak mértékkel engedélyezett, míg a magas glikémiás indexű (70-100) csoportba tartozó élelmiszereket lehetőleg kerülni kell a diéta során. A GI diétás étrend egyenletes vércukor szintet okoz, így sosem tör ránk farkas étvágy, az édesség utáni vágy is rövid időn belül megszűnik, és az étkezésünket könnyen ellenőrzésünk alatt tudjuk tartani.