Kókuszreszelék

Mennyi a Kókuszreszelék kalória, fehérje, zsír és szénhidát tartalma?

A kalória és tápanyagkalkulátor segítségével könnyen és gyorsan meghatározhatja mennyi a Kókuszreszelék kalóriatartalma, fehérjetartalma, zsírtartalma és szénhidráttartalma. Az energia és tápanyagértékek átszámításáshoz csak egyszerűen adja meg a kívánt tömeget és válassza ki a mértékegységet, a kalkulátor pedig mindent kiszámít Ön helyett pillanatok alatt. Nem kell többet számolgatnia. A fogyókúra ás diéta mostantól gyerekjáték lesz. Az energia mértékegysége kcal, a fehérje, zsír és szénhidrát mértékegysége pedig gramm.

Kókuszreszelék és más ételek esetén is fontos, hogy ügyeljen a mennyiségre. A nap során mindig megfelelő mennyiségű kalóriát, fehérjét, zsírt és szénhidátot fogyasszon. Ha gyakran átlépi az Ön számára szükséges átlagos napi kalóriaértéket, akkor a bevitt plussz kalóriák zsírként fognak lerakódni és lassacskán elhízik. Amennyibe szeretné megtartani jelenlegi súlyát, figyeljen a napi kalóriafogyasztására. A kalória kalkulátor segítségével számolja ki az Ön számára szükséges napi kalóriaértéket és ígyekezzen közel annyit fogyasztani. Amennyiben fogyni szeretne, akkor a napi fogyasztása mindig legyen alacsonyabb ennél az értéknél, így szépen-lassacskán megszabadul a fölös kilóktól.

A glikémiás index fontos jellemzője az élelmiszereknek, ahogy a kalóriatartalmuk és tápanyagmegoszlásuk is. Étkezzen mindig tudatosan, változatosan és minél egészségesebben!

EnergiakcalFehérjegrammZsírgrammSzénhidrátgrammRostgrammCukorgrammNátriumgrammgrammGlikémiás Index - GI
         

Kókuszreszelék

Kalória és tápanyagkalkulátor

Állítsd be az elfogyasztott mennyiséget és mértékegységet!

Energia660 g
Fehérje6.9 g
Zsír64.5 g
Telített57.2 g
Egyszeresen telítettlen2.7 g
Többszörösen telítettlen0.7 g
Szénhidrát7.4 g
Cukor7.4 g
Rost16.3 g
Nátrium37 mg
92.5 mg
Glikémiás Index

Mást keresel?

Kókuszreszelék glikémiás indexe

A gyümölcsök többségének glikémiás indexe néhány kivételtől eltekintve, az alacsony 0-55 közötti tartományba esik, így a vércukorszintet csak csekély mértékben emelik.

Gyümölcsök és gyümölcskészítmények kalóriatáblázat

Többet nassoltál a kelleténél? Semmi gond!

Add meg az alábbi adatokat és máris megtudod, meddig tart lemozogni!

Tömeged (kg):
Fölös kalóriák (kcal):
Lépcsőzés
Kocogás
Úszás
Biciklizés
Aerobik
Testépítés
Torna
Séta

Az adatok 100 grammra vonatkoznak. Folyadékok esetén 100 gramm ~1 dl-nek felel meg. A kalóriatáblázatban, ahol az élelmiszer pontos, hivatalos GI (glikémiás index) értéke ismeretlen, de lehetséges volt besorolni alacsony (0-55), közepes (56-69) vagy magas (70-100) GI tartományba, ott a tartomány lett megadva.

Irodalomjegyzék

kalóriaGuru.hu - Fogyókúra, diéta egészségesen, Online Táplálkozási Napló, Kalkulátorok, Kalóriatáblázatok.

Kókuszreszelék kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe

Kókuszreszelék kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe Kókuszreszelék kalória és tápanyagkalkulátor. Glikémiás index, cukor, rost, telített és telítettlen zsírtartalma, nátrium és só tartalom.

Kókuszreszelék kalória, fehérje, zsír, szénhidrát tartalma és glikémiás indexe GI diéta tippek és kivételek A szervezet inzulinérzékenysége a nap folyamán változik. Mivel reggel, ill. a délelőtti időszakban érzékenyebb a szervezet ezért ezen napszakban mindenképpen az alacsony glikémiás indexű élelmiszereket kell fogyasztani, míg a közepes glikémiás indexű élelmiszereket lehetőleg csak a délutáni időszakban. A GI diéta szabálya az, hogy az alacsony glikémiás indexű ételeket kell előnyben részesíteni. Ez a szabály igaz is, azonban van néhány élelmiszer, amik bár alacsony glikémiás indexel rendelkeznek, mégis magas inzulintermelést okoznak, mert a szervezet inzulintermelése nem csak a vércukorszinttől függ, azonban erre csak az újabb kutatások derítettek fényt.