Fórum

Új vagyok az oldalon :

Fórum profilkép
Tunn
2016-08-05 23:23

Sziasztok. Csak szeretném el mondani, hogy úgy örülök ennek az oldalnak! :)  Életemben először fogyni és nem hízni akarok.  Régebben azon az oldalon álltam akik azt mondták hogy fogyni könnyebb mint hízni.  És most itt vagyok :( Régebben nem szerettem enni, csak azért ettem mert muszáj. Most pedig hallom a frigo monster hívogató duruzsolását, '' csak egy falatot '' '''  Elegem van! 50 kg voltam 1 évvel ezelőtt most pedig 65,4 kg és 165 cm.  Nem is lenne gond, de     a hasamon landolt egy jó része...   Nos csak ki akartam írni magamból.  Sok sikert mindenkinek. 

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1879
Fórum profilkép
yoyo
(Szaki részére, #1877)
2016-08-16 13:21

Szia! Egyszerűen válogasd ki miket ettél és mikor. Minden amit kiválasztasz bekerül a lentebb található táblázatba. Ott beállíthatod a mennyiségeket, mértékegységeket stb. Aztán mentsd és kész!

 

Ha nem találsz valamit az új élelmiszer lapon bővítheted az adatbázisod, vagy a receptszerkesztőben recepteket is készíthetsz.

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1880
Fórum profilkép
Szaki
(Mela345 részére, #1878)
2016-08-16 15:39

Köszi azt hiszem rájöttem. Szaki

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1898
Fórum profilkép
gancsix
2016-08-30 05:36

Sziasztok

Már egy ideje használom az oldalt, adatok kikeresésére, de tegnap - végre - felfedeztem a táplálkozási naplót, és csak jelezni szeretném, hogy rendkívül hálás vagyok, a kettes diabéteszem diétájára remekül használható, tervezhetem a munkahelyi ebédeket is. Remélem, hogy az adatok megbízhatók, mert szinte mindent megtalálok, és a beszámításhoz rengeteg megnyugtató dolgot találtam (pl. burgonya). Ha minden így igaz, akkor ez a földi paradicsom, és nagyon hálásan köszönöm!SmileySmiley

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

Új vagyok az oldalon :

Új vagyok az oldalon : Fórum téma: Új vagyok az oldalon :

Új vagyok az oldalon : A közepes glikémiás indexű (56-69) élelmiszerek fogyasztása csak mértékkel engedélyezett, míg a magas glikémiás indexű (70-100) csoportba tartozó élelmiszereket lehetőleg kerülni kell a diéta során. A GI diétás étrend egyenletes vércukor szintet okoz, így sosem tör ránk farkas étvágy, az édesség utáni vágy is rövid időn belül megszűnik, és az étkezésünket könnyen ellenőrzésünk alatt tudjuk tartani. A GI diétát rendszeres sporttevékenységgel támogatva, bárki hamar megszabadulhat súlyfeleslegétől és az életét egészségesebb mederbe terelheti. A GI diéta azért jó mert nem csak egy átmeneti fogyókúrás cél elérésének hatékony módszere, hanem a mindennapi étkezési szokásaink részévé is tehetjük, így biztosítva súlyunk szinten tartását. GI diéta tippek és kivételek