Fórum

Meséljük el mindennapjaink diétáját!

Fórum profilkép
hilduci25
2014-08-25 12:31

Hogyan, milyen módon próbálkoztunk, és melyik volt a legsikeresebb fogyókúra/diéta/életmód számunkra. Oszd meg velünk tapasztalataid, ezáltal motiválni fogyni vágyókat!

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1972
Fórum profilkép
kása
2016-11-24 17:41

nincs valakinek diabeteszes készreceptje.Megköszönném. 

Hozzászólás
|
Privát üzenet
#1981
Fórum profilkép
miragehun
2016-11-30 19:53

Július 17-e óta tartom a 84 kg körüli súlyt :)

 

A mai napig a következő értékeket viszem be:

 

Napi átlagok:
Energiabevitel: 2673 kcal/nap
Tápanyagbevitel:
- Fehérje: 199 g/nap
- Zsír: 108 g/nap
- Szénhidrát: 299 g/nap
- Folyadékbevitel:2.2 liter/nap
- Fizikai aktivitás: 9 perc/nap és 122 kcal/nap

 

Jelenleg heti 1x spinninggel aktiválom a zsírégető állapotot.

 

Már csak érdekességből írogatom a bevitt kalóriákat. Szerencsére már nem kell annyira figyelnem, hogy mit eszek. A mennyiségekre helyezem a hangsúlyt.

 

Mindenkinek kívánom, hogy találja meg a saját étrendjét, ami élvezetet ad neki és nem szenvedést. :)

Hozzászólás
Sorrend időben növekvő

Meséljük el mindennapjaink diétáját!

Meséljük el mindennapjaink diétáját! Fórum téma: Meséljük el mindennapjaink diétáját!

Meséljük el mindennapjaink diétáját! Bármilyen sporttevékenység megfelel, amihez kedvet érez és már alkalmanként 30-60 perc is sokat segít, de a leginkább hatékony segítőtársak az aerob jellegű sportok. Futhat, biciklizhet, úszhat, ugrókötelezhet, aerobikozhat vagy akár eljárhat barátaival focizni vagy bármilyen egyéb labdajátékot játszani. A lényeg, hogy mozogjon! Ha mást nem is csinál, de legalább otthon tornázzon minden nap. Első lépésként határozza meg a napi kalóriaszükségletét a Kalória kalkulátor segítségével. Ahhoz, hogy a fogyás beinduljon csökkentse a napi bevitt kalóriamennyiséget 250-500 kcal-val és azért, hogy a szervezet anyagcseréje ne lassuljon le növelnie kell a nap során elégetett kalóriák mennyiségét 250-500 kcal-val.